Όροι χρήσης

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ και ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ

Το www.technokap.gr αποτελεί ένα ηλεκτρονικό εμπορικό κατάστημα πώλησης προϊόντων μέσω του Διαδικτύου που δημιούργησε και λειτουργεί o Καπετανάκης Χρήστος (ατομική επιχείριση), που εδρεύει στο Αιγάλεω Αττικής (όρια Αγ. Βαρβάρας) , στην Λεώφ. Μεγ. Αλεξάνδρου 95, με ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας katastima@technokap.gr, και τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης του ηλεκτρονικού καταστήματος: 210 5623000

Επισκεπτόμενοι τον δικτυακό μας τόπο ή/και χρησιμοποιώντας υλικό από τις ιστοσελίδες μας, αποδέχεστε τους παρακάτω όρους. Εάν κάποιος επισκέπτης / χρήστης δε συμφωνεί με τους όρους που προβλέπονται στο παρόν, οφείλει να μη χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες του συγκεκριμένου ιστότοπου.

Πνευματική Ιδιοκτησία

Το περιεχόμενο του παρόντος Δικτυακού Τόπου αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία της επιχείρησης XΡΗΣΤΟΣ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ με Α.Φ.Μ. 160002958 που έχει έδρα στο Αγ. Βαρβάρα (Αιγάλεω) επί της οδού Μεγ. Αλεξάνδρου 95 , Τηλ. 2105623000 και στο εξής θα αναφέρεται ως “Επιχείρηση” και θα αφορά στους διαδικτυακούς τόπους technokap.gr και υποτομείς του. Προστατεύεται σύμφωνα με το Ν.2121/1993 «περί προστασίας πνευματικής ιδιοκτησίας και συγγενικών δικαιωμάτων» με την επιφύλαξη κάθε δικαιώματος που δεν παραχωρείται ρητά εδώ. Αποκτώντας πρόσβαση σε αυτόν το Δικτυακό Τόπο συμφωνείτε ότι αποδέχεστε τις εξουσίες του δικαιούχου κατά τα άρθρα 3 και 4 του ως άνω νόμου και κατά συνέπεια κάθε πράξη, παράλειψη ή ανοχή αντίθετη προς τις διατάξεις του ως άνω νόμου επισύρει τις προβλεπόμενες από αυτόν κυρώσεις.

Προσωπικά Δεδομένα & Ασφάλεια

Η επιχείρηση διασφαλίζει την τήρηση των αρχών Προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα κατά τη χρήση των υπηρεσιών του παρόντος δικτυακού τόπου αναφορικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο και τις πωλήσεις από απόσταση, σε συμφωνία και συμμόρφωση προς το διεθνές, ευρωπαϊκό και εσωτερικό ελληνικό δίκαιο και συγκεκριμένα με τις διατάξεις του Ν.2251/1994 για την προστασία του καταναλωτή, την οδηγία 2000/31/ΕΚ και το ΠΔ 131/2003 για το ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς και του Ν. 2472/1997 για την προστασία του ατόμου και των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα όπως έχει συμπληρωθεί με τις αποφάσεις του Προέδρου της Επιτροπής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, τα Π. Δ. 207/1998 και 79/2000 και το άρθρο 8 του Ν. 2819/2000 και τις οδηγίες 95/46/ΕΚ και 97/66/ΕΚ. Η επιχείρηση δηλώνει ρητώς ότι δεν πρόκειται να προβεί σε οποιαδήποτε παράνομη ή αθέμιτη χρήση των προσωπικών σας δεδομένων και δε μεταβιβάζει με καθ’ οιονδήποτε τρόπο και για οιαδήποτε αιτία προς οποιονδήποτε τρίτο προσωπικά στοιχεία και πληροφορίες των χρηστών/επισκεπτών.

Με την εγγραφή, συγκατάθεσή σας,  συμφωνείτε να λαμβάνετε ενημερωτικά μηνύματα για την κατάσταση της παραγγελίας σας καθώς και για νέα πρϊόντα ή προσφορές. Για την προώθηση των υπηρεσιών μας θα χρησιμοποιηθεί η διεύθυνση του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου (e-mail), που δηλώσετε κατά την εγγραφή σας

Τα προσωπικά σας στοιχεία ύστερα από αίτησή σας διαγράφονται οριστικά και δεν παραχωρούνται με κανέναν τρόπο σε οιονδήποτε. Η υποβολή στοιχείων με σκοπό τη χρήση των υπηρεσιών επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης του Ν.1599/1986 και επομένως οποιαδήποτε ψευδής δήλωση στοιχείων μπορεί να επισύρει τις κατ’ άρθρο 22 παρ.6 του νόμου προβλεπόμενες κυρώσεις. Ανήλικοι επισκέπτες/χρήστες του δικτυακού αυτού τόπου δύνανται να έχουν πρόσβαση στις υπηρεσίες του μόνο με τη συγκατάθεση των γονέων ή των κηδεμόνων τους.

gdpl-2Συμόρφωση με νέο κανονισμό της Ευρωπαικής ένωσης GDPR (EU General Data Protection Regulation) για τα προσωπικά δεδομένα. (Σε εφαρμογή από 28/05/2018)

Προσωπικά δεδομένα που μπορεί να αποκαλύπτουν την ταυτότητα του ατόμου, το φύλο του, την ηλικία του, τον τόπο διαμονής, την οικογενειακή του κατάσταση, την εργασιακή του σχέση,
αλλά και ακόμη πιο προσωπικές πληροφορίες όπως τις συνήθειές του, και τις προτιμήσεις του.

Η εταιρεία μας έχει συμμορφωθεί με όρους όπως:

  • Προσεκτική συγκέντρωση και ασφαλής αποθήκευση προσωπικών σας δεδομένων.
  • Σύνδεση και διαχείριση με ασφαλές πρωτόκολλο
  • Καμία επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων χωρίς συγκατάθεση σας ή ακόμη
    Κωδικοποίηση αυτών για αποφυγή αναγνώρισης ταυτότητας (profiling) από τρίτους.
  • Αποφυγή συσχετισμού βάσεων δεδομένων (linked data) ή πρόσβαση από εταιρείες συνεργατών μας.
  • Δυνατότητα διαγραφής ή εξαγωγής και παράδοσης των δεδομένων κατ’ απαίτηση.
  • Έχουμε πάντα σαν κανόνα την αρχή «τόσα δεδομένα όσα είναι απαραίτητα» τίποτα περισσότερο.
  • Διασφάλιση συμμόρφωσης στον Κανονισμό και από τις συνεργαζόμενες εταιρείες που διαχειρίζονται τα προσωπικά δεδομένα πληρωμών όπως Τράπεζες κλπ.

Δεσμοί με άλλους ιστότοπους

Για να διευκολύνει την πρόσβασή σας στις ιστοσελίδες του, ο διαδικτυακός μας τόπος μπορεί να συμπεριλάβει συνδέσεις (links) με ιστοσελίδες του Internet, οι οποίες αποτελούν ιδιοκτησία τρίτων ή τις διαχειρίζονται τρίτοι (φυσικά ή νομικά πρόσωπα) και ευθύνονται οι ίδιοι για το περιεχόμενο τους καθώς και για τους όρους προστασίας των προσωπικών δεδομένων που αυτοί ακολουθούν και σε καμία περίπτωση δεν ευθύνεται η επιχείρησή μας.

Ισχύον Δίκαιο

Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιείτε μέσω του technokap.gr διέπονται και προστατεύονται από το Διεθνές και Ευρωπαϊκό δίκαιο που ρυθμίζει θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο (Οδηγία 2000/31/ΕΚ, ΠΔ 131/2003) καθώς επίσης και από το Νόμο περί προστασίας του καταναλωτή (Ν. 2251/1994) που ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις πωλήσεις από απόσταση, και αναφέρει ρητά το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης του πελάτη εντός 14 ημερών όπως αυτός συμπληρώθηκε-τροποποιήθηκε με την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/13-8-2013 (ΦΕΚ Β’ 2144/30-08-2013).

Η προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς τις διατάξεις της οδηγίας 2011/83/ΕΕ πραγματοποιήθηκε με την έκδοση της Κοινής Υπουργικής Απόφασης Ζ1-891/2013- (ΦΕΚ 2144 B’) σχετικά με τα δικαιώματα των καταναλωτών, όπως αυτή τροποποιήθηκε με την ΚΥΑ Αριθμ. 27764οικ/2014 (ΦΕΚ 1470 B’). Με την ΚΥΑ προστέθηκαν στο Ν. 2251/1994 για την «Προστασία του καταναλωτή» τα άρθρα 3 έως 4η τα οποία και ρυθμίζουν τα θέματα τα σχετικά με τα δικαιώματα των καταναλωτών….Περισσότερα στην ενότητα “Πληρωμές -> Δίκαιο

Περιορισμός Ευθύνης

Η επιχείρηση, οι υπάλληλοί της, ή άλλοι αντιπρόσωποί της, δεν έχει καμία ευθύνη, υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, για όποιες επακόλουθες, παρεμπίπτουσες, έμμεσες, ειδικές αποζημιώσεις ή έξοδα ή χρηματικές ποινές, συμπεριλαμβανομένων, αλλά όχι περιοριστικά, διαφυγόντων κερδών, διακοπής λειτουργίας της επιχείρησης, απώλειας πληροφοριών ή δεδομένων, ή απώλειας πελατείας, απώλειας ή ζημίας περιουσίας, και οποιωνδήποτε αξιώσεων τρίτων μερών προκύψουν από ή σε σχέση με την χρήση, την αντιγραφή, ή την παρουσίαση αυτής της ιστοσελίδας ή των περιεχομένων της ή οποιασδήποτε άλλης συνδεδεμένης ιστοσελίδας, ανεξαρτήτως εάν είχε ενημερωθεί, γνώριζε ή έπρεπε να γνωρίζει αυτή την πιθανότητα.

Απόρρητο Συναλλαγών

Όλες οι πληροφορίες που διαβιβάζονται από τον πελάτη/συνδρομητή της Εταιρίας είναι εμπιστευτικές και η Εταιρία έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να γίνεται χρήση τους μόνο όταν κρίνεται αναγκαίο μέσα στο πλαίσιο των παρεχόμενων υπηρεσιών. Μερικά από τα μέτρα που έχουν ληφθεί είναι τα ακόλουθα:

α. Μόνο εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοι έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες των συναλλαγών και μόνο όποτε αυτό είναι αναγκαίο, π.χ. για τη διεκπεραίωσηαιτήσεων.

β. Η Εταιρία δεν αποκαλύπτει τα στοιχεία των πελατών και των συναλλαγών τους, εκτός αν έχει έγγραφη εξουσιοδότηση από τον πελάτη ή αυτό επιβάλλεται από δικαστική απόφαση ή απόφαση άλλης δημόσιας αρχής.

γ. Στην περίπτωση που η Εταιρία χρησιμοποιεί τρίτους για την υποστήριξη των συστημάτων της, φροντίζει για την εξασφάλιση του απορρήτου.

δ. Ο πελάτης μπορεί να ζητήσει οποιαδήποτε στοιχεία τηρούνται για αυτόν καθώς και την διόρθωσή τους σε περίπτωση που μπορεί να τεκμηριώσει την ύπαρξη λάθους.

ε. Για ασφάλεια, ο Πελάτης θα πρέπει να χειρίζεται όλες τις πληροφορίες που παρέχονται μέσω της υπηρεσίας ως εμπιστευτικές και απόρρητες και να μην προβαίνει σε οποιαδήποτε αποκάλυψή τους σε τρίτα πρόσωπα.

ζ. H ηλεκτρονική διεύθυνση του Πελάτη χρησιμοποιείται από την Εταιρία για την αποστολή ενημερωτικών emails-newsletters σχετικά με την εταιρία και με τυχόν νέες προσφορές ή εκπτώσεις. που παρέχονται από αυτήν. Στην περίπτωση που ο Πελάτης δεν επιθυμεί να λαμβάνει ενημερωτικά emails αυτής της μορφής, μπορεί να διαγραφεί από τη λίστα επαφών πατώντας στο σύνδεσμο-link που βρίσκεται στο τέλος κάθε ενημερωτικού email-newsletter.

————————————————–Πληρωμές ———————————————————-

Για λόγους ταυτοποίησης και ασφάλειας των συναλλαγών, ο Πελάτης, εφόσον του ζητηθούν από την εταιρία, θα πρέπει να παράσχει περαιτέρω στοιχεία, όπως την ταυτότητα του, διαβατήριο κλπ. Αν ο Πελάτης δεν προσκομίσει τα στοιχεία που ζητηθούν ή η συναλλαγή δεν ταυτοποιηθεί επιτυχώς από την Εταιρία, η Εταιρία έχει το δικαίωμα να μην παρέχει την υπηρεσία καθώς και να μην επιστρέψει το ποσό της χρέωσης που αφορούσε αυτή την συναλλαγή. μεταξύ άλλων αναφέρεται ρητά η προθεσμία 14 ημερών για να αλλάξετε γνώμη σχετικά με μια αγορά

-Δίκαιο

Οδηγία 2011/83/ΕΕ η οποία τέθηκε σε ισχύ σε όλα τα Κράτη Μέλη από τις 13 Ιουνίου 2014 – αντικατέστησε τις οδηγίες 97/7/ΕΚ για την προστασία των καταναλωτών κατά τις εξ αποστάσεως συμβάσεις και 85/577/ΕΟΚ για την προστασία των καταναλωτών κατά τη σύναψη συμβάσεων εκτός εμπορικού καταστήματος.

Η προθεσμία εντός της οποίας ένας καταναλωτής μπορεί να υπαναχωρήσει από σύμβαση πώλησης παρατείνεται σε 14 ημερολογιακές ημέρες Αυτό σημαίνει ότι ένας καταναλωτής μπορεί να επιστρέψει το προϊόν, εάν για οποιονδήποτε λόγο αλλάξει γνώμη.

Υπογραμμίζεται:

-Η αυξημένη προστασία σε περίπτωση ελλιπούς πληροφόρησης: αν ο πωλητής δεν έχει ενημερώσει με σαφήνεια τον πελάτη σχετικά με το δικαίωμα υπαναχώρησης, τότε η προθεσμία επιστροφής αυξάνεται σε ένα έτος.

-Ότι το δικαίωμα υπαναχώρησης επεκτείνεται και στις διαδικτυακές δημοπρασίες, όπως το eBay –, αν και τα προϊόντα που αγοράζονται σ’ αυτές θα μπορούν να επιστρέφονται μόνον αν έχουν αγοραστεί από επαγγελματία πωλητή.

-Ότι η περίοδος υπαναχώρησης αρχίζει από τη στιγμή που ο καταναλωτής παραλαμβάνει το προϊόν.

Οι κανόνες αυτοί ισχύουν για τις πωλήσεις μέσω διαδικτύου, τις τηλεφωνικές και ταχυδρομικές παραγγελίες και τις πωλήσεις που γίνονται εκτός καταστήματος, π.χ. στο σπίτι του καταναλωτή, στον δρόμο, σε επιδείξεις τύπου Tupperware ή κατά τη διάρκεια εκδρομής που έχει οργανώσει ο έμπορος.

Ακυρώσεις αγορών

Για ακυρώσεις αγορών  επικοινωνήστε εντός 24 ωρών από την αποστολή της παραγγελίας σας μέσω email στο katastima@technokap.gr με θέμα “Ακύρωση παραγγελίας” και τον αριθμό της παραγγελίας που θέλετε να ακυρώσετε  ή τηλεφωνικώς στο 210 5623000 ώρες καταστημάτων.

 

Ενίσχυση του δικαιώματος επιστροφής χρημάτων .Ο έμπορος οφείλει να επιστρέφει στον καταναλωτή το τίμημα του προϊόντος εντός 14 ημερών από την υπαναχώρηση. Στο ποσό της επιστροφής θα περιλαμβάνεται και το κόστος παράδοσης. Γενικά, ο έμπορος αναλαμβάνει τον κίνδυνο οποιασδήποτε ζημίας κατά τη μεταφορά του προϊόντος, μέχρις ότου αυτό περιέλθει στην κατοχή του αγοραστή.

Αναφορικά με τα παραπάνω διαβάστε για την οδηγία εδώ

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ

Η προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς τις διατάξεις της οδηγίας 2011/83/ΕΕ πραγματοποιήθηκε με την έκδοση της Κοινής Υπουργικής Απόφασης Ζ1-891/2013- (ΦΕΚ 2144 B’) σχετικά με τα δικαιώματα των καταναλωτών, όπως αυτή τροποποιήθηκε με την ΚΥΑ Αριθμ. 27764οικ/2014 (ΦΕΚ 1470 B’). Με την ΚΥΑ προστέθηκαν στο Ν. 2251/1994 για την «Προστασία του καταναλωτή» τα άρθρα 3 έως 4η τα οποία και ρυθμίζουν τα θέματα τα σχετικά με τα δικαιώματα των καταναλωτών.

Πιο συγκεκριμένα:

Τα άρθρα 3 και 3α ορίζουν βασικούς όρους όπως “σύμβαση πώλησης”, “σύμβαση παροχής υπηρεσιών”, “εξ αποστάσεως σύμβαση”, “σύμβαση εκτός εμπορικού καταστήματος”, κλπ. ενώ παράλληλα προσδιορίζουν το πεδίο εφαρμογής των διατάξεων το οποίο καλύπτει όλες τις συμβάσεις μεταξύ καταναλωτών και προμηθευτών.

Το άρθρο 3β ορίζει την προσυμβατική ενημέρωση που πρέπει να λαμβάνει ο καταναλωτής από τον προμηθευτή πριν τη σύναψη συμβάσεων εκτός εμπορικού καταστήματος και από απόσταση, συμπεριλαμβανομένων πληροφοριών για τις δυνατότητες λειτουργίας και διαλειτουργικότητας του ψηφιακού περιεχομένου. ενώ τα άρθρα 3γ και 3δ ορίζουν τις τυπικές απαιτήσεις των συμβάσεων εκτός εμπορικού καταστήματος και από απόσταση.

Τα άρθρα 3ε έως και 3ιβ ρυθμίζουν επίσης το δικαίωμα της υπαναχώρησης (διάρκεια περιόδου υπαναχώρησης, διαδικασία και συνέπειες αυτής) περιλαμβάνουν δε και υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης το οποίο τίθεται στη διάθεση των καταναλωτών και μπορεί να χρησιμοποιηθεί από αυτούς για να ενημερώσουν τους προμηθευτές για την απόφασή τους να υπαναχωρήσουν (βλ. Παράρτημα – Τμήμα Β του ν. 2251/94).

Το άρθρο 4 προσδιορίζει βασικές πληροφορίες που θα πρέπει να παρέχονται από τους προμηθευτές στους καταναλωτές πριν τη σύναψη συμβάσεων εντός εμπορικού καταστήματος.

Τα άρθρα 4β έως 4στ ορίζουν τους κανόνες της παράδοσης και μετάθεσης κινδύνου που εφαρμόζονται μόνο στις συμβάσεις πώλησης, όπως και μερικούς κανόνες που εφαρμόζονται σε όλους τους τύπους των καταναλωτικών συμβάσεων. Σε αυτούς περιλαμβάνονται κανόνες για

Ø τα έξοδα χρήσης ορισμένων μέσων πληρωμής (πχ. πιστωτικές η χρεωστικές κάρτες),

Ø τις χρεώσεις των τηλεφωνικών γραμμών άμεσης εξυπηρέτησης που τίθενται στη διάθεση των καταναλωτών από τους προμηθευτές, όπως και

Ø την απαγόρευση χρήσης προ-συμπληρωμένων τετραγωνιδίων στις ιστοσελίδες για επί πλέον χρεώσεις από αυτές που προκύπτουν από την σύμβαση.

Πληρωμή με κατάθεση σε λογαριασμό τραπέζης

Ο πελάτης έχει την δυνατότητα εξόφλησης των παραγγελιών του με πληρωμή σε τράπεζα (σε κατάστημα, μέσω e-banking ή phonebanking) μέσω του συστήματος ΔΙΑΣ στις συμβεβλημένες τράπεζες. Σε αυτή την περίπτωση ο Πελάτης οφείλει να πληρώσει τυχόν προμήθειες των τραπεζών.

Πιστωτική ή Χρεωστική κάρτα μέσω της πύλης πληρωμών Viva Payments

Κάντε την παραγγελία σας και πληρώστε με την πιστωτική ή χρεωστική, προπληρωμένη σας κάρτα μέσω ασφαλούς σύνδεσης με την πύλη πληρωμών της Viva Payments. Με τον τρόπο αυτό διασφαλίζεται η ιδιωτικότητα της συναλλαγής και των δεδομένων σας. Η επιχείρηση δεν συλλέγει και δεν έχει πρόσβαση σας στοιχεία σας τα οποία διαχειρίζεται η Viva Payments σε ασφαλές περιβάλλον. Οι Όροι Χρήσης, τους οποίους θα καλείστε να αποδεχτείτε στο πλαίσιο διενέργειας συναλλαγών από απόσταση είναι ενδεικτικά: Νόμος 2251/1994 περί Προστασίας Καταναλωτών, όπως αυτός τροποποιήθηκε και ισχύει.

Ηλεκτρονική Διαβίβαση Παραστατικού και υποχρεώσεις πελάτη

Ο Πελάτης οφείλει να γνωστοποιεί στην Εταιρία τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στις οποίες θα αποστέλλονται τα εκδοθέντα τιμολόγια. Επιπλέον, ο Πελάτης δηλώνει ρητά ότι οι συγκεκριμένες διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κάθε είδους ενημέρωση σχετικά με αυτές είναι στον πλήρη, αποκλειστικό και αδιαφιλονίκητο έλεγχό του. Στις διευθύνσεις αυτές δεν θα πρέπει να έχουν πρόσβαση τρίτοι εκτός και αν αυτοί είναι εξουσιοδοτημένοι από τον ίδιο τον Πελάτη. Η Εταιρεία δεν έχει καμία ευθύνη για την πρόσβαση οποιουδήποτε τρίτου στις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του Πελάτη ούτε για οποιαδήποτε ζημιά τυχόν υποστεί ο Πελάτης από την πρόσβαση ή /και χρήση των διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του από τρίτους.

Για οποιαδήποτε μεταβολή στα στοιχεία που έχει δηλώσει και ιδιαιτέρως στα στοιχεία διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αποκλειστικά υπεύθυνος είναι ο Πελάτης, ο οποίος και οφείλει να ενημερώνει την Εταιρεία σχετικά με τις αλλαγές. Η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση αδυναμίας ή καθυστέρησης ενημέρωσης του Πελάτη για την έκδοση τιμολογίου για τον παραπάνω λόγο.

Η Εταιρεία δεν έχει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε ζημιά (θετική ή αποθετική) του πελάτη ή /και τρίτων προκύψει λόγω αδυναμίας ή καθυστέρησης πρόσβασης του πελάτη στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του.

Ο Πελάτης αποδέχεται ότι η Εταιρεία καταβάλλει κάθε εύλογη προσπάθεια για τη διασφάλιση της διαθεσιμότητας της υπηρεσίας ηλεκτρονικής διαβίβασης παραστατικών.

Διατηρούμε το δικαίωμα οποιαδήποτε στιγμή να τροποποιήσουμε ή να διακόψουμε, προσωρινά ή μόνιμα, οποιοδήποτε υπηρεσία μας, με ή χωρίς προειδοποίηση. Αναγνωρίζετε και συμφωνείτε ότι δεν θα έχουμε ευθύνη απέναντί σας ή απέναντι σε οποιονδήποτε τρίτο για οποιαδήποτε τροποποίηση ή διακοπή των υπηρεσιών μας.

Ειδικοί όροι
Παρεχόμενες πληροφορίες & Προϊόντα

Το technokap.gr δεσμεύεται ως προς την ακρίβεια, την αλήθεια και την πληρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, σε ότι αφορά την ταυτότητα του technokap.gr όσο και τις παρεχόμενες μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, συναλλαγές.
Το technokap.gr, στα πλαίσια της καλής πίστης, δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται από καταχωρήσεις ηλεκτρονικών δεδομένων που έγιναν εκ παραδρομής κατά την κοινή πείρα και δικαιούται να προβαίνει σε διόρθωση αυτών οποτεδήποτε αντιληφθεί την ύπαρξή τους.

Το technokap.gr στα πλαίσια των συναλλαγών του από το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν ευθύνεται και δεν έχει υποχρέωση αποζημίωσης για οποιαδήποτε τυχόν βλάβη ή ζημία προκύψει από την ακύρωση παραγγελιών, από τη μη εκτέλεση ή από την καθυστέρηση εκτέλεσης τους, για οποιαδήποτε αιτία, επίσης όταν πραγματοποιούνται αγορές από το ηλεκτρονικό κατάστημα με ένδειξη “Παραλαβή από το κατάστημα & πληρωμή με μετρητά”, χωρίς την πρώτερη συνεννόηση μαζί μας, δεν είναι δυνατή η δέσμευση του προϊόντος.
Δεν εγγυάται τη διαθεσιμότητα των προϊόντων που εκτίθενται στο ηλεκτρονικό.

ΟΡΟΙ ΑΓΟΡΩΝ & ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Σε όλα μας τα προιόντα παρέχουμε έλεγχο-εγγύηση καλής λειτουργίας είτε αυτό αφορά online αγορά και αποστολή προιόντος με μεταφορική
είτε παραλαβή πελάτη απο το φυσικό μας κατάστημα.

Οι εγγυήσεις των προϊόντων που διαθέτουμε στο φυσικό ή ηλεκτρονικό μας κατάστημα, παρέχονται απο τους κατασκευαστές – προμηθευτές – αντιπροσώπους .

Δεν παρέχεται εγγύηση σε παιχνίδια – στατικά μοντέλα – ανταλλακτικά /αξεσουάρ/ αναλώσιμα/ λιπαντικά – ζαντολάστιχα τηλ/νων μοντέλων – μπαταρίες και άλλα τα οποία δεν έχουν ηλεκτρονική λειτουργία ή είναι αδύνατη η επισκευή τους (πχ λόγω μή παροχής ανταλλακτικών απο τον κατασκευαστή).

Στα τηλεκατευθυνόμενα σκάφη απαιτείται συντήρηση/λίπανση από τον χειριστή μετά από κάθε χρήση (ιδιαίτερα στα τηλ/νόμενα σκάφη που χρησιμοποιούνται στο θαλασσινό νερό) για την αποφυγή οξείδωσης ή ζημιάς στα ηλεκτρονικά και λειτουργικά μέρη. Η πιθανή ζημιά που μπορεί να προκληθεί  από ελλιπή συντήρηση ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΜΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ.

(Για πληροφορίες συντηρήσεως και ορθής χρήσης των τηλεκατευθυνόμενων μοντέλων παρακαλούμε επικοινωνήστε με εκπρόσωπο του καταστήματός μας)

Στα προιόντα, ή στις κατηγορίες προιόντων που παρέχεται εργοστασιακή εγγύηση και δεν είμαστε επίσημοι αντιπρόσωποι, το κατάστημά μας δεν υποχρεούται να καλύψει τυχόν ανάγκες εγγύησης που προκύπτουν από τους όρους των προιόντων αυτών. Εάν ο πελάτης επιθυμεί να κάνει χρήση της εργοστασιακής εγγύησης των προιόντων αυτών, και εφόσον είναι εντός του χρονικού ορίου αυτής, τότε υποχρεούται να επικοινωνήσει ο ίδιος με την κατασκευάστρια εταιρία – αντιπρόσωπο με τον τρόπο που ορίζει εκείνη, προσκομίζοντας το παραστατικό αγοράς από το κατάστημά μας.

Αfter sales service και υποστήριξη παρέχεται από την εταιρία μας σε όλα μας τα επισκευάσιμα προιόντα δηλ. προιόντα στα οποία παρέχονται ανταλλακτικά απο τους κατασκευαστές – αντιπροσώπους -προμηθευτές.

Η εταιρία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για ζημία, συντριβή ή και απώλεια μηχανικών μερών, εξαρτημάτων  κ.λ.π. που προέκυψαν κατά τη διάρκεια της χρήσης και λειτουργίας ενός τηλεκατευθυνόμενου/μηχανοκίνητου μοντέλου,
καθώς και από λανθασμένη ,κακή ή ελλιπή συντήρησή του.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν και να σας καταβάλλουμε το τίμημα αν μας κοινοποιήσετε γραπτώς, μέσω του e-mail μας sales@technokap.gr
ή τηλεφωνικά καλώντας στο Τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο 2105623000 την απόφαση σας αυτή εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος από εσάς. Με την άσκηση της υπαναχώρησης υποχρεούστε να επιστρέψετε σε εμάς το προϊόν στην άριστη κατάσταση (ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΑΡΑΛΑΒΑΤΕ με κλειστή και άθικτη συσκευασία)
στην οποία σας παραδόθηκε, συμπεριλαμβανομένων των νόμιμων παραστατικών (απόδειξη – τιμολόγιο)
O πελάτης επιβαρύνεται το κόστος επιστροφής του προϊόντος. Δέματα που μας επιστρέφονται σε κακή κατάσταση, με ανοιγμένη – κατεστραμένη συσκευασία η προϊόντα τα οποία δεν λειτουργούν απο κακομεταχείριση δεν θα γίνονται δεκτά.

Τέλος ο πελάτης οφείλει να ενημερώνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα για τους “όρους χρήσης” από το παρόν κείμενο.

latest update 02/02/2017

Καλάθι

close